Frashes

Kom på värsta grejen idag som jag borde ha gjort för längesen. För nått år sedan beställde jag hem lösögonfransar, 100 stycken, som aldrig kom. Jag kontaktade säljaren och denne skickade snabbt 100 stycken nya fransar. Strax därpå kom det 100 stycken fransar till, haha. Oooops! I alla fall... Några par av dessa fransar föll mig inte alls i smaken. Alldeles för glesa och konstiga. Dessa har bara legat och skräpat tills idag. Jag kom nämligen på att jag kunde klippa av dom på mitten! Blir perfekta ytterkantsfransar! Så nu jävlar är det jag som kör på lösögonfransar igen!!!!! Haha.
 
Det är såna billiga fransar från Kina. Inte ett dugg bekväma. Men efter att ha värmt upp dom med hårtork innan applicering känns det bättre, och efter att ha klippt av dom på mitten, woop woop.
 
Btw, jag väntade över en månad på fransarna. Det var inte så att jag lurade säljaren liksom.
 
 











Kom ihåg mig?
För lite över ett år sedan sa jag "I framtiden ska jag ha en vit hund, en vit rock och en vit bil". Den dagen detta är uppnått är jag samojedägare, arbetar inom apoteksbranschen och kör en vit suv. Samojedägare är jag redan, den vita rocken får jag förhoppningsvis i januari och bilen.. hmn... kanske när jag är pensionär och vinner på lotto?

Jag är 26 år, bosatt i Dalarna, blivande apotekstekniker och lever... Ja, jag lever!

Vääälkommen.