sjusecks

Dååå va man 26 bast då! Hallelujah! Fan va tiden går! Fast jag ser ut som 17 och beter mig som ett barn fortfarande ;)
 
Gårdagen bestod av lite shopping i Bollnäs, och jag försökte pruta på ett par skor på Albert & Helbert HAHA, jag är så pinsam. Men det var sista paret och var utan kartong. Kassapersonalen gjorde narr av mig. "Du kan få en annan kartong, om det är en kartong du vill ha eeehehehhehehehehe". Det gör jag aldrig om igen. Jag är så snål att det är straffbart.
 
Kusin och bruuuuschan kom också förbi och vi hade det såååå trevligt!
 
Och jag fick bland annat en supermysig fårfäll av mamma som jag kan ha med mig till Sundsvall i veckan när jag lämnar Falbala hemma här hos mamma, såå söt mamma är haha aaaaaw.
 
 











Kom ihåg mig?
För lite över ett år sedan sa jag "I framtiden ska jag ha en vit hund, en vit rock och en vit bil". Den dagen detta är uppnått är jag samojedägare, arbetar inom apoteksbranschen och kör en vit suv. Samojedägare är jag redan, den vita rocken får jag förhoppningsvis i januari och bilen.. hmn... kanske när jag är pensionär och vinner på lotto?

Jag är 26 år, bosatt i Dalarna, blivande apotekstekniker och lever... Ja, jag lever!

Vääälkommen.