FF

 
Nu har jag dille på fräknar. Gud vad jag vill ha fräknar! Speciellt när jag är så pass brun som jag är nu (vilket jag inte varit sen jag var på Mallis när jag var typ 17?) och inte använder smink längre. Det enda jag använder är mascara och lite eyeliner. Tänk, jag som har mest spacklad av alla förut med linser, lösögonfransar och gud vet allt. Har verkligen insett det här med "less is more".
 
Visst skulle jag kunna göra kosmetisk tatuering, fräknar, men nu nöjer jag mig med att måla dit lite med en ljusbrun sminkpenna :)))))))) Funkar det å.
 
 
Falbala och  fake-fräkniga jag idag
 











Kom ihåg mig?
För lite över ett år sedan sa jag "I framtiden ska jag ha en vit hund, en vit rock och en vit bil". Den dagen detta är uppnått är jag samojedägare, arbetar inom apoteksbranschen och kör en vit suv. Samojedägare är jag redan, den vita rocken får jag förhoppningsvis i januari och bilen.. hmn... kanske när jag är pensionär och vinner på lotto?

Jag är 26 år, bosatt i Dalarna, blivande apotekstekniker och lever... Ja, jag lever!

Vääälkommen.