Walla walla

Tillbaka i Dalarna! Skönt att komma hem hit, men jobbigt att åka hemifrån mamma i Mo. Fast jag kommer tillbaka om 10 dagar typ :))))))))
 
Har i alla fall haft det riktigt trevligt dagarna hos mamma. Mycket sol och bad. Falbala har härjat rejält och en kväll blev jag så arg på henne att jag började gråta. Hon vägrade komma när jag kallade på henne och sprang iväg. Hon skulle leka men jag ville in (klockan var fan midnatt) och jag lessnade. Jag lackade ur totalt. Snacka om att jag verkligen inte har ett kvällshumör... Men men, efter blod-svett-och-tårar blev allt bra igen.
 
I söndags träffade jag även Malin! Vi hade en hunddejt i stan och hade supertrevligt. Vi har så fina duktiga hundar :) Har inte gjort något liknande på huuuur länge som helst, så detta var verkligen härligt!
 
Och i måndags började jag studierna igen. Pang på ba. Fullspäckat schema ända in i det sista. Denna veckan ska vi bli proffs på förkylning (snuva, hosta och nästäppa). Skitkul att höra tjejernas röster igen, har verkligen saknat dom. Idag har vi eget arbete och lite chill. Ska se några föreläsningar och skriva lite. Har inte riktigt fått ordning på mina nya rutiner ännu, haha. Nu läre jag kliva upp kl sex, promenera med Falbala, ge henne mat, dricka kaffe, träna och äta frukost själv innan kl nio. Förr kunde jag vakna tio minuter innan plugget... Jag klagar inte på tidiga mornar, jag klagar på att jag inte anpassat mig ordentligt ännu :) Jag älskar tidiga mornar!
 
 
 
 


Jockäää    •  

Möööms vilken pudding !😘❤️

Svar: <3
Vitigaste










Kom ihåg mig?
För lite över ett år sedan sa jag "I framtiden ska jag ha en vit hund, en vit rock och en vit bil". Den dagen detta är uppnått är jag samojedägare, arbetar inom apoteksbranschen och kör en vit suv. Samojedägare är jag redan, den vita rocken får jag förhoppningsvis i januari och bilen.. hmn... kanske när jag är pensionär och vinner på lotto?

Jag är 26 år, bosatt i Dalarna, blivande apotekstekniker och lever... Ja, jag lever!

Vääälkommen.